CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, October 18, 2011

Pemenang Bertuah My First GiveAway

Alhamdulillah,hari ini saya baru berkesempatan untuk umumkan pemenang bertuah untuk First GA saya ni..
Maaf banyak2 kepada yang tertunggu-tunggu,saya memang sibuk sikit minggu ni di sekolah.

Untuk memuaskan hati saya dan hati peserta2 semua,
saya buat cabutan dengan memilih nombor yang bertuah..


 Semua no peserta cukup ni,128 orang


PEMENANG UTAMA
(dipilih oleh anak saya,Muhammad Nizar)
v


v
v



v
v



v
v


v
v

huda raihana


PEMENANG KEDUA...
(dipilih  oleh suami saya,Mohd Nazri)
V
V


V
V



V
V


V
V




V
V

FarhanahAdzlan




TAHNIAH kepada 2 pemenang ini,,
kepada yang lain jangan sedey2 ye,
insyaAllah ada rezeki lagi saya anjurkan lagi contest yer...
terima kasih lagi sekali buat semua,,


(sape2 nak order coklat boleh la yer,,,hehe)

9 comments :

Nani said...

tkde rezeki nk mkan cokat sedap D;
tkpelah, tahniah ye! =]

FarhanahAdzlan said...

Alhamdullilah=)
Terima kasih..

Nak kasi maklumat saya camner ek?

kaklong said...

huwaa..nagis nk cekelet!
tahniah kepada mereka!

CikHoneyBee said...

tahniah kpd yg bertuah :)

SweetTwinz said...

bila la nk bertuah nie...huhu
congrate winners...^_^

hyazz said...

huhuhu..nak jugaaakkk..
tapi dah tekde rezki...takpelah...
btw congratss ada yang bertuah yer

Nisa Greennnpanda said...

congrats winners.. bestnye dpt coklat, huhu..

Mommy Aisy said...

Bukan rezeki Mommy nmpknya! Btw, tahniah kepada pemenang!~ Dpt coklat kot.

Itshxna said...

alhamdulillah . ade rezeki . thnx ye :)

Post a Comment